tiistai 12. lokakuuta 2010

Juhlahetki - elämän suola

Juhlahetki - elämän suola

Viikonloppuna vietettiin syntymäpäivää saman pöydän  ääressä koko perhe. On hienoa muistella menneitä, nauraa yhdessä ja samalla katsella ja ihastella lapsia, joista on kasvanut jo ihan itsensä näköisiä nuoria aikuisia ja murkkuja. Sanotaan, että elämässä arki ja arjen sietäminen on tärkeintä,  niin no - on kyllä, mutta minä puolestani olen sitä mieltä, että erilaisten juhlahetkien, - hyvien kohtaamisten ja tilojen - vuoksi sitä arkea vasta jaksaakin elää ja sietää. On mitä muistella.

Mielestäni elämän suola ON juhlahetket ja yhtälailla ....

                                 Taulut vuodelta 2007 ja ovat uusissa kodeissaan.









2 kommenttia:

Hannis kirjoitti...

Heippa Tia! Löysin äsken juuri sattumalta blogisi ja voi että kun yllätyin: Muistin sinut Isabellan joulumarkkinoilta :-) Muistatkos minut, minulla oli siellä silloin pieni sisustusputiikki!? Tulehan käymään joskus blogissani!

Unknown kirjoitti...

Moikka moi, muistan kyllä sinut - ja ihanaisen tallin ja aarteet. Blogissasikin olen käynyt, nyt lupaan kirjautua ... Joihinkin olen kirjautunutkin, mutta en enää ymmärrä miksen saa niitä näkyviin tänne sivulleni.
Espoon keskuksen kirjastossa on ihanlla harmalla betoniseinällä näitä minun väripilkkujani juuri nyt näytillä...On tullut paljon hyvää j innostavaa palautetta ja varattuja tauluja!
Sisustusblogeissa seikkaillessa välillä mieli tekee kuvata myös omaa kotia ja harmittaakin miten vähiin talon, - haaveen toteuttaminen - dokumentointi on jäänyt - itse kun ollaan rakennettu -, mutta olen yrittänyt pitäytyä vaan näissä tauluissani, ja tarinoissa niiden takana...
Kiva tavata, paraikaa väännän opinnäytetyötä työn ohessa, siksi aina kone auki :)))))


TarINa - Toiveiden taulu